joi, 12 februarie 2009

Ce ar FI FOST daca.....

Toata viata mi s-a parut ca cea mai mare greseala pe care o poate face un om este sa se agate continuu de trecut, sa uite ca traieste acum si nu atunci si sa proiecteze acest "acum" in viitor. Ce ar FI FOST daca.....asta e genul de intrebare care chinuie pe orice om la un moment dat, oricat ar fi el de tare.......de ce nu ne putem intreba mai simplu ce AR FI daca.....e o intrebare mai putin periculoasa, cauzeaza mai putine daune!

Cu totii facem greseli in viata pe care le regretam mai mult sau mai putin, scaparea noastra este, cred eu, sa avem taria sa recunoastem greselile facute si sa invatam din ele, sa nu le mai facem!E mai simplu sa spui si sa traiesti cu gandul...nu e vina mea, eu nu am facut nimic gresit....dar chestia asta, practicata in exces, duce la sindromul "marului stricat".  Arata bine la exterior dar pe dinauntru e putred, macinat, ros.

Esti stapanul cuvintelor pe care inca nu le-ai spus dar esti robul celor pe care le-ai spus deja! Nu spune multe cuvinte din care sa se inteleaga putin, ci spune putine cuvinte din care sa se inteleaga multe!

In aceasta seara.....nu voi mai spune decat "IMI PARE RAU, IARTA-MA!" dedicat tuturor acelor oameni pe care i-am ranit, i-am jignit, i-am tradat, fata de care am gresit in diverse feluri! E incredibil cat de mult putem depinde unul de celalalt si totusi....cu cate rapiditate lovim in stanga si in dreapta. Sufletul omului e atat de putin fluid.....relatiile fundamentale ale omului sunt sursa celor mai violente conflicte!

Voi incerca sa fiu mai blanda cu cei din jurul meu, sa nu mai critic si sa nu mai ranesc lumea prin diverse mijloace pentru ca stiu ca, daca ma uit mai bine la mine insami, voi descoperi ca si eu la randul meu sunt o mare ticaloasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu