marți, 3 februarie 2009

Marile enigme ale lumii


Poate nu sunt chiar enigme, poate s-au facut descoperiri dar pentru mine raman in continuare enigme.....oricine detine informatii care ar putea sa-mi elucideze misterul din capul meu vizavi de aceste subiecte e liber sa le impartaseasca cu mine, alaturi de toata recunostiinta mea!Stateam de vorba cu prietenul meu despre chestiuni de genul asta si.....mi-am realimentat curiozitatea!

1.Menhirele

2.Mesajul secret al faraonilor

3.Minunile lumii antice

4.Monumentele-calnedar

5.Nazca

6.Insula Pastelui

7.Gravuri realizate cu plugul

8.Labirinturi

9.Fanis si regatul oamenilor-pasari

10.Regina din Saba

11.Regele Arthur

12.Argonautii

13.Ulise

14.Ghilgames

15.Potopul

16.Atlantida

17.Bimini

18.Triunghiul Bermudelor

19.Loch Ness

20.Oamenii-maimuta

21.Radiestezia

22.Oracolele

23.Samanii

24.Asgard

25.Razboinicii corsicani din piatra

26.Perpetua mobila

27.Al-Muqatta'at

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu