marți, 3 februarie 2009

Amintiri cu cod de bare


Nu inteleg de ce lumea tine mortis sa-si scrie biografia! Am incercat si eu de cateva ori dar m-am lasat pagubasa repede! Prea multe chestii de zis incat uit....Ma palise zilele trecute un val de filozofie. Sunt curioasa cam cat valoreaza in bani amintirile cuiva. Demult era un site care calcula valoarea sufletului tau. Eu am alta intrebare: Cat valoreaza amintirile tale?

Daca ar veni cineva si ti-ar oferi maine o suma de bani pentru a-ti lua toate amintirile pana la ziua curenta, cat ar valora? Daca cineva ar vrea sa iti fure amintirile si sa scrie o carte pe baza vietii tale, sa expuna pe o taraba setimentele, trairile tale, emotiile si suferinta.?Cat ar valora sa uiti toate problemele de care te-ai lovit? Sa uiti toate momentele urate, jenante. Sa uiti primul sarut, prima iubire, prieteni si iubiti/iubite. Sa le lasi in urma cu rele, cu bune.

Daca ai avea un caiet, un jurnal, cateva foi ascunse intr-o tipla, cu amintirile din viata ta, pas cu pas sa relatezi sentimentele si aventurile tale. Cati bani ar face? Cu cat l-ai vinde ca sa faca cineva un film sau o piesa de teatru? Care e pretul tau?

Lasand la o parte orice fel de ipocrizie de fatada, fiecare om are un pret. Sau hai…Sa acordam prezumptia de inocenta…. Fiecare om are un pret la un moment in viata.Cat valoreaza amintirile tale. Cu cat ai vinde cartea vietii tale? Sau cat ai plati sa o recuperezi. Daca ai vedea-o pe o taraba, cat ai fi dispus sa platesti pe ea?Iata unde ne-a adus democratia.....la o lume a chilotilor de lana!

Sursa: http://makavelliro.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu