marți, 3 februarie 2009

1001 de nopti


De la 1 octombrie 2008, toate imi merg struna!Niciodata in viata mea nu mi s-a intamplat sa imi iasa toate exact asa cum am vrut! Facultatea merge extraordinar, am numai note de 8, 9 si 10 uneori, sunt multumita de mine si de imaginea mea, prietenii toti ma asculta, ma respecta.....am tot ceea ce imi doresc! Dar, in aceasta perioada, cu toate plusurile de rigoare, sunt mai stresata ca oricand! Nu stiu de ce, la facultate am un program de gravide, intre 2 si 4 ore pe zi, acasa treburile mi le fac cand am eu chef........totusi sunt stresata ca naiba! Am inceput de ceva timp sa beau ceai anti-stres. Se pare ca nu am ales o solutie buna pentru ca in loc sa ma calmeze mai rau ma agita! Si de abia astept sa vina vara.....parca nu se mai face vara odata! Ma gandesc ca parca sunt pusa pe repede-inainte, desi am timp sa le fac pe toate, desi am putere sa le fac pe toate.......ma streseaza!!! M-am saturat de repede-inainte! Nu se poate sa-mi desfasor si eu activitatile zilnice in slow-motion? Parca as fi la un maraton cu mine insami! Ma trezesc dimineata, imi beau repede repede cafeaua, ma machiez si ma imbrac repede repede, conduc repede repede pana la facultate, acolo cursurile trec repede repede, ma intorc repede repede acasa, imi fac repede repede un dus si pierd restul vremii pana ma culc iar tot in stil repede repede! Vedeti? Numai conceptul de repede-repede si ma streseaza! Uneori am sentimentul ca desi sunt in continua expansiune personala......e doar o chestiune de timp pana la un declin ingrozitor! Poate de aia fac totul pe repede inainte.....ca nu cumva sa ma trazneasca....dracu' stie ce! De vreo 2 luni incoace sunt si foarte agitata.....ma aprind de la orice, ma enerveaza orice....si persoana mea ma enerveaza cel mai tare!....NU MAI VREAU SA MERG PE REPEDE-INAINTE!!!

VREAU: 

-sa ma bucur in fiecare zi de o baie relaxanta in apa fierbinte

-sa ma uit la un film bun in timp ce sorb lenesa in pat o cana de ceai irlandez

- sa imbratisez statuia lui Iisus din Rio de Janeiro, sa ma urc pe o stanca sa imi ridic bratele si sa simt aroma unei adieri de vant care sa imi aduca un iz de apa sarata, de mare

- sa fac la pas turul Florentei si sa dau mana cu toti oamenii de cultura sculptati

- sa ajung la Chichen Itza, la Tenochitlan, sa vad un rasarit de soare si un apus la echinoctiu pe o piramida in Egipt

- un Ducati si o sosea in fata

-sa pot privi in liniste de pe faleza rasaritul soarelui ca intr-un tablou inmarmurit

-Vreau un baril de vin rosu si un pet de cola. Vreau … un tanc. Vreau cer senin si vant blajin

-Vreau ca Freddy Mercury sa nu fi murit, vreau mai putine masini pe strada , mai putine claxoane

-vreau sa ma trezesc dimineata cu el si sa adorm seara tot cu el, vreau ca el sa ma tina in brate

-vreau sa ma catar pe un munte si cand ajung in varful lui sa deschid o sticla de sampanie si sa strig in gura mare SUNT LIBERA

-vreau sa le rad grecilor in fata ca eu mi-am gasit o iubire mai mare si mai frumoasa decat a lor

-vreau sa fie iar vara

-vreau sa ma plimb cu masina pe Champs Elysee si sa-mi cante Edith Piaf

-vreau sa dorm pe plaja sub milioanele de stele 

-vreau ca la nunta mea sa vina Pavarotti sa imi cante "valsul miresei"

-vreau sa ma plimb prin ploaie vara cu el de mana de-a lungul cheiului

Vreau......Vreau......Vreau.......Tu ce vrei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu